середа, 16 грудня 2015 р.

Модуль 9.
У дев'ятому модулі я розглянула можливості організації диференційованого навчання. Елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження мого проекту "Ти завжди в серцях людей, Тарасе!" є те, що учні, які мають проблеми в навчанні, шукають інформацію з теми проекту, використовуючи складений асоціативний кущ, створюють
папку фотоматеріалів та картинок щодо теми проекту.Обдаровані учні створюють презентацію, публікацію, блог. Учні виконують координування окремих етапів проекту, керівництво роботою груп, самостійно виконують дослідження, пошук необхідної інформації, виконують ролі учнів-консультантів. Таким чином учень знаходиться у центрі навчального процесу та є його активним учасником.

Немає коментарів:

Дописати коментар